Mina senaste dagar .

Det var ett tag sedan jag uppdaterade sist ,
jag har helt enkelt haft för mycket att göra .
Dom senaste dagarna har varit helt upp och ner . 
Fick först reda på att jag hade gått upp i vikt när jag vägde mig på bud ( även fast jag druckit liter med vatten innan)
vilket förstörde resten av min dag .
Då kan ni själva som varit i min sits kanske lista ut hur dom kommande dagarna blev?
för er som inte kan det så kan jag svara : SVÄLT !
Jag vill egentligen inte , men jag är för svag för att kämpa emot ångesten .
I vilket fall som helst så har pappa köpt hem en våg för att kontrollväga mig ibland.
Dom 2 första dagarna glömde han att låsa in den , vilket gjorde att jag vägde mig alldeles för mycket .
men jag hade i varje fall gått ner 5 hg villket gjorde mig genast på bättre humör :)
I helgen blir det festival för min del .
utan föräldrar som vaktar mig - väldigt skönt.
Missade förra pga min alldeles för låga vikt.
Så dethär året ska jag ha riktigt kul + förbränna en massa kalorier . ( okej, jag ska sluta tänka så) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0