11/6

Det blev milkshake igår , men dock ingen middag idag .

Blev en väldigt lång pratstund med en vän igårkväll också,
mycket om mig .
Hon berättade hur mycket hon gråtit pga allt dethär , och hur arg hon var för att jag aldrig blev inlagd.
Men saken är att jag var rikitgt nära inläggning , men mina föräldrar vägrade ,
dom trodde & hoppades nog att vi skulle klara dethät tillsammans, som dom har trott varje gång min ätstörning har "kommit" fram & blivit värre .( har kommit och gått i 4 år) 
Saken är den att det har aldrig blivit bättre.
kanske är det jag som inte har den rätta viljan ?

Pappa var iaf på väldigt dåligt humör när jag kom hem igår ,
jag verkligen hatar det.
och samma jävla diskussion kom fram som vanligt.
" vad gör du egentligen ?" och "du verkar inte vilja" osv ...
Fan , sluta tjata , jag orkar inte prata om det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0