10/6

Var ännu ett tag sedan jag uppdaterade ,
men denhär gången har jag faktiskt en rikitgt ursäkt.
Det har inte gått att komma in på bloggen av någon konstig anledning.
men men , nu uppdaterar jag .
De senaste dagarna har faktiskt gått ganska bra .
Även fast humöret har växlat upp & ner .
Imorgon är det bup & vägning sm gäller för min del .
Jag är nervös, som vanligt ,
och jag vet inte vad jag hoppas på.
Det är det som är så jävla jobbigt, så är det alla tankar som brottas med varandra hela tiden .
Det pågår ständigt ett jävla krig i mitt huvud , och det är så otroligt jobbigt.
om jag inte nämnt det tidigare så har vi köpt hem en våg.
Som såklart pappa har låst in .
Men en dag , när han glömt gömma nyckeln, skulle jag smyga in och väga mig .
Och han kom på mig ( pinsamt ) , men jag hade gått ner , 6 hg .
Det gjorde min dag .
Det var så skönt.
Men imorn blir det massor med vatten innan , eller något, för jag måste verkligen visa för mina vänner & föräldrar att jag klarar dethär.
jag vill ha en normal och bra sommar .
och det ska jag ha .

En del av mig vill inget hällre än att komma ur dethär, medans den andra delen gör allt för att inte riskera att jag blir frisk.
Jag orkar bara inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0