-

Idag var det minus som stod på vågen .
- 6 hg . och jag vet varken om jag ska skratta eller gråta.
En del av mig hoppas av lycka , och den andra delen är mest besviken.
Mina föräldrar blev om inget annat väldigt besvikna , JAG HATAR ATT GÖRA DOM LEDSNA.
Och nu kan jag glömma min tatuering .
Har också hunnit med att shoppa när jag ändå var i stan ,
hittade världens finaste klänning , fast den såg mest ut som en potatissäck eller liknande på mig.( alldeles för stor).

Snackade med min behandlare om massa tankar och så idag .
Har aldrig rikitgt funderat eller satt ord på dom innan , förräns nu.

Annars är väll allt okej .
Tänkte faktiskt försöka att ta mig mod och få i mig lite milkshake tillsammans med mina vänner ikväll ( över ett år sedan jag kunde fika något med dom ) , men jag vet att ångesten kommer att komma ,
men någon gång måste jag försöka övervinna den .
och förmodligen kommer frukosten imorgon bli lidande ,
men dåp får det bli så .
För för en gångs skull ska jag också ha lite " mysigt" till filmen , som alla andra alltid har .
Ni får tycka att jag är ett fetto ,
och et kanske jag är , men allt jag vill är att må bra & vara lycklig ,
och jag vet , att sålänge min anorexia styr min kropp kommer jag inte att kunna bli lycklig , iaf inte på rikitgt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0