nedgång...


Vägning idag .
Jag har gått ner 7 hg .
Skratta eller gråta?
Direkt efter undersökningsrummet , när vi skulle ha sk "familjsamtal" ,
frågade både mamma & min behandlare varför jag var så glad , och vad jag skrattade åt.
Jag vet inet vad det var - jag kunde bara inte sluta le .

Min ´behandlare:
Varför är du så glad?
jag:  jag vet inte
behandlare: vad är det som gör att du INTE vill gå ner mer i vikt ?
jag: jag vill inte göra mina föräldrar ledsna.
behandlare: Är det bara därför?
jag : ja ....
Behandlare : Du måste vilja bli frisk för din egen skull , inte för andras .

Hur lätt är det ?
Jag vill vara smal ..... det är allt jag vill .

Puls & temp var mycket lägre änn vanligt - inte så bra , tyvärr.

Mamma och pappa är besvikna på mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0