...

Sommaren är slut ,
jag har blivit tjock (are) .
Sommar är farligt, man mår så bra , och äter för mycket.
Jag har kommit in i en period då allt börjar gå åt rätt håll , för första gången på flera år.
Men jag gillar det inte .
Ärligt talat , så mådde jag bättre innan ( låter helt sjukt) men det gjorde jag fan.
Ni som själva har ÄS kanske förstår?
Det enda negativa med hur det var innan är att jag inte fick göra ngt , att mina föräldrar hade sånn jävla koll på mig 24/7 .
Och nu slipper jag bupp 1 ggn/veckan , för första gången på 1 1/2 år.
Men jag kände mig så mycket fräschare & starkare helt enkelt .
Nu känner jag mig bara svag & äcklig.

Antingen äter jag ingenting eller alldeles för mycket , det är det som är problemet.
jag har liksom ingen normal relation till mat.
Jag har alltid varit "intresserad" av mat , att laga mat & baka osv .
Under tiden jag mådde som sämst kretsade alla tankarna kring mat - hela tiden .
Allt jag gjorde var kopplat till mat - låter helt sjukt , men så var det verkligen.

Nej fyfan vad äcklig jag känner mig  !
Jag har nog världens fettklump innuti mig nu  .

Jag vill vara sund - äta nyttigt & träna .
Jag saknar att träna som fan .
men snart får jag säkert det - alltså gymm, jag saknar gymmet !

hoppas det går bättre för er där ute .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0