Dagen efter

Idag är jag dagen efter .- vilket betyder massor av dricka igår = massa kalorier.
Gick visserligen och la mig hungrig, men ändå.
Idag har jag varit hungrig nästan hela dagen samtidigt som jag har kännt mig mer flottig än vanligt.

Min vän frågade igår hur allt gick och så med mig,
så berättade jag att jag har gått upp i vikt.
Hon sa då att det inte syntes,  varför kan hon inte bara vara ärlig.
jag menar, jag vet att det syns, jag känner det.

Jag är redan sjukt nervös inför onsdag, som innebär BUP - vägning ,
och inte nog med det - familjesamtal  .
Det är värst .
fyfan vad jag hatar det .
Okej, nu är det bättre ,
men innan var det förjävligt - alla var emot mig ,
det var jag ( och ANA såklart)  mot min doktor, behandlare + 2 föräldrar .
ja ni kan ju tänka er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0